Drawings of everyday life

Image

My first drawing on my new iPad

Barien
Drawn with Brushes app.

4 responses

  1. Marianne Nales-van Schoor

    Mooi, Grietje! Nog gefeliciteerd 🍀🌹met je verjaardag, maar vooral met je talenten! Ik heb (nog) geen Ipad en als ik om mij heen kijk, ben ik geloof ik een van de weinigen. Even doorsparen dus 😳. IGroeten voor jullie drieën! Marianne

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    January 29, 2013 at 12:04 am

    • Dank je wel Marianne!
      Maar je hebt wel een iPhone, dat heb ik weer niet…🙂

      January 29, 2013 at 8:49 am

  2. Yay! Congratulations. Be careful you might get addicted like I am.

    January 29, 2013 at 3:05 pm

    • Thanks Patricia, I really like it that I can skip the scanning.

      January 29, 2013 at 5:58 pm

Leave a Reply

